недеља, 26. септембар 2010.

Ispit iz OSa.

Ovo sam sanjala malo pre ispita iz Operativnih sistema u junskom roku.
ovo je jedan od onih snova kada se probudite i počnete da se smejete, a pre toga se lupite po čelu. :D

(03.07.2010)
Dakle, sanjala sam da je Maček došao kod mene da bismo kasnije išli u Had, to je jedan underground kafić(?) u Pančevu koji se inače nalazi u potkrovlju, nigde više paradoksa! Pošto je prvi put došao kod mene stao je da razdleda po mojoj sobi i naravno, naišao je na jednu sliku koja stoji uramljena na polici. Na toj slici imam 6 godina, sva sam zbunjena i uplašena. Inače slikala sam se za đačku knjižicu.
Stvarno izgledam jako smešno tu, sa roze šnalicom, savršenim šiškicama i medom na duksu.
Kad je to video, moj asistent iz OSa, je naravno počeo da se smeje, i bio je u fazonu "Ma nije moguće da si ovo ti", pale su još neke prozivke zbog mog zbunjenog pogleda, mede-klovna na duksu... a ja sam morala da se branim - ipak sam imala samo 6 godina i nisam sama odlučivala šta ću da nosim. Izozsavljam činjenicu da mi je taj duks bio omiljeni!
Mislim da uopšte nismo ni stigli do Hada. Pošto je sutradan kao bio ispit, ja sam naravno morala da učim a on je otišao kući. Pa sam ga ja dodala na msnu i onda smo se dopisivali preko msna još dugo, ali se ne sećam šta.



A noćas sam ga isto sanjala. Ne znam zbog čega toliko utiče na moje snove. Možda zbog posebne karme koju imaju svi mačkoljupci?

Нема коментара:

Постави коментар