недеља, 5. септембар 2010.

Juca u saksiji

sanjala sam da mi je jukica, moja mačka, umrla.
nisam mogla da verujem da se tako nešto desilo jer je ona moja največa ljubav u mačijem obliku, a sada je više nema.
onda je dopšla neka klinka kod mene i rekla mi da je sahranim u saksiju, što sam ja i uradila.
posle toga sam otišla unutra da bih ostalim mačkama dala da jedu, i samo vidim jukicu kako dolazi do mene, umiljuje se i razvlači mi se između nogu da bih se smilovala i dala joj parčence mesa pre nego drugima.
tad sam se baš uplašila, jer znam da sam je trenutak pre toga sahranila.

takođe, pre nego pto sam legla navila sam sat na 9h, probudila sam se oko pola 9 sama od sebe, ali ne skroz da bih bila 100% svesna da sam budna, i pomislila sam u sebi da mi sat nije zvonio jer mi nije bio uključen blutut, onda sam ga uključila, okrenula se na drugu stranu i kad mi je na kraju sat stvarno zvonio videla sam da sam stvarno uključila blutut.. :D

Нема коментара:

Постави коментар