понедељак, 20. септембар 2010.

Vampiri

sanjala sam:
odlazim u sudsku bolnicu u posetu jednom dečku koji je istetoviran po celom telu, a tetovaža mu je u stvari ljudski kostur, i istetovirana mu je čak i glava i lice.
on je tu jer je na samrti a čeka presudu jer je ubio hiljade ljudi, koji su mu trebali da on preživi jer je vampir. On je u stvari moj drug, a i na sudu sam ja glavni svedok na njegovoj strani.
uvodi mene stražar u njegovu sobu, i ja sam bukvalno poskočila - kostur leži u krevetu, i na samrti je! on jedva da se probudio, nešto mi je rekao i na kraju je ispljunuo neku grudvicu na čaršav, i rekao mi je posle toga da ga poljubim i da pojedem to što je ispljunuo pre nego što stražar vidi, i pre nego što izađem iz njegove sobe i odem da svedočim, i da moram da nasgtavim tamo gde je on stao.
i ja progutala to što je on ispljunuo, i meni stražar kaže posle toga, jer je poseta bila završena: "izgledaš jako mrtvo! oči su ti upale, šta ti se desilo? je l' to je on to uradio?"
a ja mu rekla da nije ništa i da mu se čini, jer non stop gleda kostura kako umire, i da je sliku kostura preneo na sve druge ljude.
ali znala sam i osetila sam da je u pravu.
na kraju me je odveo u sudnicu gde mu je izrečena kazna, a ja sam bila glavni svedok na strani kostura.
Posle suđenja ja otišla kući, sada živim sa dve drugarice, one su malo pre mene postale vampiri.
sada, moramo non stop da jedemo neko specijalno meso iz konzerve. a specijalno je jer jedino to može da zameni krv koju do sada još nismo probale. inače to meso iz konzerve je kao ona crvena sardina u vojsci, znači - odvratno (i low cost), ali ni jedno drugo nam ne odgovara.
i sad mi to jedemo, i jedna od ove dve nađe neko parče koje se raspada, u toj konzervi, i kao smučilo joj se, ali jede i dalje. i u tom trenutku dolazi marijana sva izgrebana, iscepana, rljava, i naravno gladna, i kao pokušava da nam mazne nešto sa stola, inače smo jele u dvorištu, a sto je postavljen pored nekog šiblja, gde se ona skrivala, i ja uzmem iz mog tanjira i dam joj parče mesa kao da ove dve ne vide, ali su videle na kraju i kaže meni ova druga "treba da joj pomogneš ali samo pod uslovom da ćeš i nju da pretvoriš u vampira"...

Нема коментара:

Постави коментар